来自 Geri Akagi 的成功分享

530807_505729402779864_165153045_n (1)  

When I first came into Kyäni, I knew that the products worked. It helped me to get a lifestyle of health and freedom that I loved. Ever since that day I have come to love Kyäni even more. My health, the circle of friends, my financial freedom and my time freedom have all been improved tremendously. 
I thought I was living the dream until another fantastic opportunity arose -- A Dream Car Program! Thousands of “Thank Yous” to my team for their support in making this dream come true. The 2012 Audi A4 Prestige Sport is a dream car for me. The drive is beautiful, the feel and the looks of the car are awesome and everything about the car is great!! 
Kyäni has the most awesome, generous, dedicated, loving, caring people in the world and fantastic products and compensation plan. WOW!! What an awesome company. Who could ask for more? Thank you Kyäni!

Geri Akagi
Wahiawa, HI
當我第一次走進 Kyäni 時,我知道產品工作。它説明我獲得健康和我愛的自由的生活方式。自從那一天我是來愛 Kyäni 甚至更多。我的健康、 朋友圈、 我的財務自由和我的時間自由所有已改進很大。我以為,直到另一個絕好機會出現 — — A 夢車程式夢生活 !數以千計的"謝謝你"給我的團隊的支援使這一夢想成真。2012 奧迪 A4 聲望體育是我的夢想車。磁碟機是美麗、 感覺和的車看起來都是令人敬畏和車有關的一切都是偉大!!Kyäni 有最令人敬畏的、 慷慨的、 專用的愛心、 關懷人的世界和神奇產品和補償計畫。哇 !!什麼令人敬畏的公司。誰能要求更多?Kyäni 謝謝你 !
 
傑裡赤城耕瓦希阿瓦,喜 (由 Bing 提供翻譯)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

299160_257796824239791_3951228_n  
 

一个非常值得您信赖的国际跨国公司 !!!

@你想让您和您的家人及更多的朋友们得到健康吗? 

   Kyani生产的三款产品: 新乐思 , 新舒康 ,尼多乐 ,神奇的金三角组合!

@你想让您和您的家人及你的朋友得到财富自由吗?

   Kyani(凯安尼)是家快速成长的美国高科技有机产品公司。

   Kyani是全球激励制度最人性化,公平化的复合式电子商务公司。

@如果您的回答是"YES", 那就赶快行动吧!

   立即购买:www.kyani.net ( ID: 559921. 请用这个ID 购买 ).

@并欢迎随时与我们联系:

Email : jinhan888@y7mail.com

QQ:      1994657106 

Phone: +61- 415955963


 


 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    MyKyani-559921 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()